Easter Vacation is approaching
Somebody said “Time is money; and it can’t wait for you” I believe it now,
because next Monday is beginning of Easter Vacation.
There are two essays we must think how to write and no store, no trains, no service.
Again, it’s again, I swear I will come bake to Taiwan next year during Christmas and Easter Vacation just because it’s boring here during holiday.
7th April, the third term will start, and I can see my exam period time on the blackboard.
After I see the schedule, I will book my ticket. Oh Ya!
My dear family, friends, I will be back. ha ha ~~ 
有鑑於 我老妹 老媽 老爸 阿嬤 都看不懂英文 上次我妹跟我反應過 叫我要翻譯 那我就要翻譯啦~(真是考驗我的功力勒 雖然我寫得很簡單)
翻譯如下:
復活節即將到來唷!!
現在我終於相信有人曾經說過" 時間就是金錢 且 歲月不會等人 " 這句話
因為 下星期一就要開始放復活節啦
但是 在復活節這段期間 我必須去思考兩份論文該如何寫 而且 在這個時間 沒有商店會開 沒有火車會跑 完全都在放假啦
我發誓明年的聖誕跟復活節 我一定要回台灣 因為 外國的假期真的是太無聊了
四月七號 就是第三學期的開始 我在那天就會去看我的考試到甚麼時候結束
然後 我就會去訂機票啦 Oh Ya!
我親愛的家人 朋友 我快回去瞜 哈哈~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小強 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()